COMUNICAT JOVENTUTS MUSICALS TORROELLA MONTGRÍ

Amb motiu de les recents mesures anunciades pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya relatives a la prevenció del  COVID-19, queden ajornades les activitats programades per l’entitat durant les properes dues setmanes a l’espera de conèixer noves  mesures i directrius al respecte.

Això afecta les següents activitats:

-        La sessió de Club de Clàssica prevista per al dissabte 14/03/2020, dins de cicle dedicat a Beethoven.

-        L’Assemblea General Ordinària prevista per al dissabte 21/03/2020.

Pròximament, es comunicaran les noves dates.

Lamentem les molèsties que aquestes mesures d’obligat compliment puguin ocasionar i  agraïm per avançat la comprensió, la predisposició i la col·laboració de tots els socis i del nostre públic. Desitgem retornar a la nostra activitat el més aviat possible.

Torroella de Montgrí, 12 de març de 2020.

Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí

01/08/2013

Ute Lemper porta al Festival de Torroella el seu 'Darrer tango a Berlín'

La polifacètica cantant alemanya Ute Lemper debuta aquest diumenge (4 d’agost) al Festival de Torroella amb el seu espectacle Darrer tango a Berlín, un viatge pel temps entre Berlín, París i Buenos Aires fet de cançons que ens parlen d’apassionament, amor i desamor. Els protagonistes del show són el poètic univers de la chanson francesa (Jacques Brel, Edith Piaf, Léo Ferré), la música de cabaret de l’Alemanya d’entreguerres (Kurt Weill), el tango argentí (Astor Piazzolla) i, fins i tot, Nova York, ciutat on viu l’artista des de fa 15 anys, amb les seves pròpies cançons. Un recorregut musical que ho és alhora per les tres dècades de carrera d’Ute Lemper sobre els escenaris musicals, teatrals i platós cinematogràfics.

Ute Lemper es presenta al Festival de Torroella acompanya per un dels pianistes i compositor novaiorquesos més destacats, Vana Gierig, i pel bandoneonista argentí resident a França Víctor Hugo Villena.

Ute Lemper. Darrer tango a Berlín. Diumenge 4 d’agost. Auditori Espai Ter, 22h.

Si necessiteu més informació o voleu entrevistar els artistes d'aquest concert poseu-vos en contacte amb el departament de premsa del Festival de Torroella. E-mail: comunicacio@festivaldetorroella.cat| Tel.: (+34) 672 887 373

Podeu trobar fotografies dels artistes a la zona de Material de Premsa de la pestanya Comunicació del nostre web www.festivaldetorroella.cat